Er du Summax-kunde? Så er det tid til at opgradere dit regnskabsprogram, så din virksomhed overholder de nyeste krav til bogføring. Med InterCount overholder du alle regler og får samtidig adgang til en lang række fordele.
Som Summax-kunde står du lige nu over for nye ændringer i den måde, du indtil nu har arbejdet med regnskab. Regnskabsløsningen Summax lever ikke op til kravene i den nye bogføringslov, og når de nye krav træder i kraft for din virksomhed, bør du derfor være klar til at fortsætte dit arbejde i et godkendt regnskabssystem. Her anbefaler vi, at du skifter til InterCount, som er certificeret i forhold til den nye bogføringslov.
Selvom det kan virke bøvlet og besværligt at skulle skifte regnskabsprogram, er det vigtigt, at du overholder reglerne i den nye bogføringslov, og der er også flere fordele ved at skabe dine nye regnskabsvaner i InterCount. Dem kan du blive klogere på her på siden.
En af fordelene ved InterCount er, at godkendelsen af fakturaer foregår direkte i funktionen Udgifter, som hører under modulet Køb, betal og salg. Du videresender blot dine bilag fra dit mailprogram til InterCount eller beder dine leverandører om at sende e-fakturaer, som kan leveres direkte i InterCount. Når fakturaerne er leveret, arbejder du med dem i InterCount, og har du brug for det, kan en faktura sendes til godkendelse hos den an-svarlige medarbejder, inden den sættes til betaling.
Du kan med fordel oprette en bankintegrationsaftale hos din bank og klare alle betalinger direkte i InterCount.
Du slipper derfor for at navigere rundt i både regnskabssystem og netbank.
InterCount er godkendt af Erhvervsstyrelsen, og det betyder, at du kan være helt sikker på, at alle regler og love bliver overholdt, hvis blot du styre dit regnskab gennem InterCount.
Når du overgår fra Summax til InterCounts modul Køb, betal og salg, får du automatisk adgang til InterCounts Digitale arkiv.
At overgå fra et system til et andet kan være forbundet med både frustrationer og udfordringer. Nye vaner kommer nemlig ikke bare lige af sig selv. De skal læres. Derfor har vi skabt et stort supportunivers, der byder på både fysiske kurser, online webinarer, pdf-vejledninger og videovejledninger. Du kan let fremsøge relevante vejledninger i vores supportunivers her.
Har du brug for teknisk hjælp eller har du spørgsmål til de forskellige abonnementer, kan du også altid tage fat i vores InterCount Support på tlf.: 7015 5015 eller e-mail: intercount@seges.dk.
InterCount bliver hele tiden finpudset og optimeret, og som bruger vil du derfor opleve, at der løbende sker små ændringer i systemet, som gør din hverdag med regnskab nemmere. Større ændringer vil du blive informeret om via nyhedsbrevet InterCount Insight,, der månedligt klæder dig på til det aktuelle regnskabsarbejde og tipper dig om nye funktioner.
Vil du også gerne være sikker på at du arbejder i et godkendt system og overholder alle love? Du kan hurtigt komme i gang med InterCount – enten ved at bestille InterCount på siden her eller tage fat i din lokale DLBR-rådgiver.
Kontakt din DLBR-rådgiver
DLBR P/S
CVR-nummer: 44739208
Agro Food Park 15
8200 Aarhus N, Danmark
Tlf.: 7015 5015
(Tast 1 for InterCount-support)
Supporten har følgende åbningstider.:
Mandag-torsdag, kl. 8-17
Fredag, kl. 8-15.30
E-mail: intercount@seges.dk